Výrobní číslo: 150905 Rok výroby: 1959
Vyroben 1959, od 1961 ve Velké Británii (G-AROF), poté zpět, do rejstříku zapsán 30.6.2000, provozován v Aeroklubu Zbraslavice. Do Velké Británie prodán přímo z výstavy, majitel byl aktivní pilot Royal Navy. Ten provedl přestavbu palubní desky pro lety IFR se systémem Decca Loran. Není známo,jak moc letoun IFR létal a jak moc byla zástavba legální, nicméně palubní deska i s neuvěřitelným zapisovačem s inkoustovým perem na ručičce stále existuje. Letoun tehdy nalétal velmi málo hodin – majitel přišel vcelku záhy ze zdravotních důvodů a průkaz, ale Metasokola nechtěl prodat, to bylo možné až z jeho pozůstalosti v r. 1997, kdy byl letoun převezen do ČR. Od r. 2001 dosud je v provozu v Aeroklubu Zbraslavice, kde má vcelku slušný roční nálet. Letoun je vybaven funkčními baky na koncích křídel, dolet s rezervou je cca 5.5 hod.